CL 3 - D. Espluga, E. Aguilera, D. Ruiz

Disseny o idees?

El paper del director d’art és un dels més difícils de definir dins del panorama del disseny i la creativitat. Tant si és a dins d’una agència de publicitat com si és des de fora. És possible que el mercat i la mentalitat espanyola no estiguin preparats per a aquest paper?

El dimecres 27 d’abril reunim a David Espluga, Enric Aguilera i David Ruiz tres directors d’art més coneguts que des de ja fa temps defensen aquesta manera de fer. Presentats per Raquel Pelta ens explicaran si són millors els clients directes que les agències i si pot sobreviure un director d’art independent.

¿Diseño o ideas?

El papel del director de arte es uno de los más difíciles de definir dentro del panorama del diseño y la creatividad ya sea dentro de una agencia de publicidad como fuera. ¿Es posible que el mercado y la mentalidad española no estén preparados para este papel?

El miércoles 27 de abril reunimos a David Espluga, Enric Aguilera y David Ruiz, tres directores de arte más conocidos que desde hace bastante tiempo defienden esta forma de hacer. Presentados por Raquel Pelta nos explicarán si son mejores los clientes directos que las agencias y si puede sobrevivir un director de arte independiente.